maandag 12 januari 2009

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog!
Tot voor kort had ik niets met internetblogs tot ik een hele leuke tegenkwam en besmet raakte.
Sommige mensen maken er een echt kunstwerk van met schitterende foto`s en leuke commentaren.
Nu ben ik zelf niet zo`n grote computeraar en zie dit als een soort uitdaging om het me wat eigen te maken(een beetje moderne moeder moet toch wat!)
Bijgestaan door mijn oudste zoon (die er natuurlijk knoert handig mee is) probeer ik mij een weg te banen door computerland.Ik vind het hartstikke leuk om op andere blogs te lezen wat andere creatievescandinavischwoongetinte vrouwen zoal maken,lezen en bezighoud.En ik maar denken dat ik de enige gek was die al zijn meubels licht schildert en eindeloos hoekjes creëert en serviesgoed van links naar rechts verplaatst omdat dat leuker staat maar waardoor man en kinderen constant misgrijpen.
Ik ga proberen iets leuks van mijn blog te maken voor mijzelf maar hopelijk ook voor anderen!

Tot gauw!

ps hier volgen wat foto`s van mijn trouwe viervoeter Jackie.