vrijdag 27 februari 2009

Creatief met rozen

PICT0314

Bij de supermarkt liep ik tegen een leuke aanbieding van roze trosroosjes  en gipskruid aan.Dan gaan de handjes meteen kriebelen want wat gaan we er mee doen,een krans of verschillende kleine vaasjes en potjes vullen of toch gewoon allemaal in een vaas.Dus ik ben een beetje aan het rommelen geslagen met hier wat ideeën en resultaten !PICT0320

  Een tafel vol spullen een kop koffie een muziekje ,en  tijd ,dat zijn de ingrediënten van een lekker rommeldagje.PICT0321

Altijd handig zo’n (thee)kistje met vakjes om allerlei vaasjes met bloemetjes in te zetten.

PICT0327

In de winkels ligt het al vol met Paasspulletjes zo ook deze chocomuntjes die ik met een veter om het vaasje heb geknoopt.

PICT0317

Close-upje.

PICT0331

Als je een kadootje geeft is het ook wel eens leuk om er een toefje bloemen uit de tuin of uit de winkel op te doen.

PICT0335

Ook een verjaardagskaart die je zo wil geven kun je in cellofaan verpakken en er een toepasselijk extraatje bij in doen zoals confetti voor een feestje, namaaksneeuw voor Kerst,pepernoten voor 5 Dec enz. toefje bloemen erop en het ziet er weer eens anders uit dan een envelop.

PICT0346

Kussenkado met toepasselijk roosje .

PICT0338

Natuurlijk passen roosjes ook goed in verschillende kleine jampotjes.Vooral die van Bon Maman zijn erg leuk.

PICT0361

Uiteindelijk zijn ze in een vaas en jampotjes beland op tafel.

PICT0363

Her gipskruid is gedeeltelijk in de bolletjeskrans gestoken die op de salontafel staat.De basis van deze krans is hetzelfde als een paar weken geleden.Elke week haal ik er wat oud spul uit en zet er nieuw in.

PICT0366

Gelukkig heb ik twee salontafeltjes want hier kan geen koffiekopje meer bij!

PICT0368 

Van het overige gipskruid heb ik een kransje gemaakt voor op de spiegel.

PICT0372

En dat ziet er dus zo uit.Voor zover mijn rommeldagje ik moet nu toch maar weer even opruimen.Ik hoop snel weer een blogje te kunnen doen maar dit weekend gaat manlief aan de slag met de computer dus als het stil is rond mij , dat is de reden!Tot gauw en leuk weekend!!!