donderdag 5 februari 2009

Love is still in the air.

Maar dit keer heeft het niets met Valentijn te maken maar met het nieuwste  Tilda boek van Tone Finnanger ’ Tilda Landsted’,een echt prachtig ‘om verliefd op te worden boek’.Zelfs als je geen knutselaar bent is het een echt ‘scandinavisch’ boek met hele mooie foto’s.Ik kon het niet laten om ze te fotograferen weet niet of dat eigenlijk wel mag met oog op auteursrechten maar we zien wel,eigenlijk maak ik reclame want dit boek moet je hebben!Ik las achterin (voor zover mijn Noors het toeliet!!!!)dat de foto’s op bekende locaties zijn gemaakt en met behulp van andere bekende winkels zoals,Landromantikk,milde himmel,linneashage en panduro hobby.

1

Hier smelt je toch van,zo’n voorkant.Mijn jongste zoon smeekte meteen of ik dat muisje wilde maken.

 2

3

Zelfs op tafel staat het leuk!

4

                                            

Ja,zelfs als je het boek openslaat begint de pret al met zulke lieve bloemetje.5

Dit zijn Jane Austen taferelen.Er staat ook een Tilda in geïnspireerd op deze schrijfster. 6

De strandhuisjessfeer.

7

Tilda’s in lavendeltinten.8

Om in te lijsten.

9

In de serre.10

We zijn even op de roze toer.Mocht je een paar keer niets van mij horen,dan kun je wel raden wat ik aan het doen ben!Ik zal er foto’s van maken!!!!

Hieronder nog een fotoboek met andere foto’s die hierboven niet staan.