maandag 23 maart 2009

Een Award!

Wat een verrassing gister toen ik een berichtje kreeg van Bonnie van Bonjade ,ik heb van haar een award gekregen.En ik ben er super trots op!Heel erg bedankt Bonnie !Voor jou een rozenmuffin met liefde gebakken door mijn kinderen gisteren(over geluksmomenten gesproken).Je moet het alleen met het plaatje doen maar een klein cakeje staat bij ons altijd voor samen zijn en samen iets doen(de kinderen bakken mama wast af!) ,en voor gezelligheid als we  met cake en thee in het midden  op tafel samen zitten.Dus tast toe!PICT0559

Dan mijn zeven geluksmomenten.Dat is een hele moeilijke ik ben een vrij positief persoon en kan overal wel iets moois in zien en vrolijk van worden.Maar natuurlijk de mensen om mij heen maken me blij,mijn man natuurlijk tussen al die mensen die rondlopen kom je precies de goede tegen die je neemt zoals je bent en al mijn verschuivingen in huis en al mijn creatieve uitspattingen altijd goed vindt.Maar ook mijn kinderen vooral als ze onverwachts met iets leuks of liefs aankomen.Mijn ouders,schoonouders,broers en twee bijzondere vriendinnen maken me blij.Verder zijn er zo ontzettend veel dingen waar je niet eens stil bij staat maar die een ongelovelijke positieve invloed op mij hebben elke dag weer.Ik kan er geen top 7 van maken ik ben gewoon een bofkont met wat ik heb en kan .award

Dan zeven Awards weggeven dat is ook een moeilijke opgave want er zijn zoveel leuke blogs en lieve mensen daarachter.Ik heb de keus gemaakt en net als Bonnie blogs opgezocht met beginners die wel wat meer aandacht mogen en blogs die nog geen Awards hebben en ze zeker verdienen.Daar gaat’ie; 

Some things and more van Pien.

Vitspets, van Siv

Quinstyle van Ineke,

My day van Ingrid,

Old and beautiful van Gonda,

Lief leuk en anders vanKarin,

Harten 3 van Janneke.

Meiden hartelijk Gefeliciteerd en ga zo door met jullie creatieve en gezellige blogs! Anita.