maandag 9 maart 2009

Egg action

Na een weekje afwezigheid ben ik er weer achter een spliksplinternieuwe supersnelle nieuwe computer.Een en al actie dus.Net als mijn bezoekje aan de Action wat ook weleens tot action(lees;actie) leidt.Deze keer vond ik voor de Pasen supermooie uitgeblazen kippeneieren en kwarteleitjes.Een houten eiermandje maakte het compleet,deze was wel net in de verkeerde kleur dus die heb ik meteen geschilderd.De eitjes liggen nu nog in het mandje en in het hooi  maar ik wil daar nog wat leuks mee doen.Ik heb al verschillende ideeen opgedaan op leuke blogs,zoals bestempelen(te zien bij be-house en versierde eitjes bij Heidi van La flotte).Dus tijd voor weer wat  Paasactie. 

Eieren, eieren,en nog eens eieren.PICT0383

Het inmiddels creme geschilderde mandje.

PICT0376

Als je denkt dat je in huis niets meer kan veranderen en schuiven dan borrelt het soms ineens naar boven.In deze hoek stond vroeger een klein tafeltje voor de telefoon enzo maar ineens bedacht ik me dat het onderstel van mijn kaptafel wat eigenlijk een haltafeltje is in deze hoek ook wel leuk kon staan.De secretairekast met veel geweld kunnen verschuiven zodat de hoek wat ruimer werd ,stoeltje erbij en we hebben weer een hoekje om te stylen.Boven het tafeltje hangt een vliegenkastje wat nu wat klein lijkt op de muur,misschien iets anders hier? Ik heb al een ideetje dus Pap als je op m’n blog zit …….en tijd hebt ik heb een klusje!PICT0378

Close-upjePICT0384

M’n oude eiermand ook weer eens opgezocht.Al heel lang stond hij in de schuur want ik vond het pitriet zo donker en niet zo leuk bij het vergrijsde riet staan wat ik in de kamer veel heb.Dus de mand ook maar een kwastje grijs kalkverf gegeven.

 PICT0387 PICT0385PICT0391PICT0397

Leuke klossen touw vond ik ook nog bij de Action.PICT0389

PICT0394

Ik moet nog twee kransen maken voor twee verjaardagen ik hoop ze morgen te kunnen laten zien want ik kon vandaag geen leuk groen spul vinden om een basis te maken.Het zal denk ik  ook wel iets met ook eieren worden! Tot gauw maar weer!