donderdag 2 april 2009

Een week met van alles !

Eindelijk weer even tijd voor een verhaaltje op mijn blog.Ik heb wel even bij iedereen lekker rond gekeken,en nieuwe blogmeiden gevonden maar kwam maar niet aan mezelf toe.De griepvirus is hier ook  toegeslagen de stand zover is van de vier zijn er twee ziek een is aardig onderweg en de vierde  (dat ben ik) slaat zich er hopelijk door heen want ik heb te veel leuke dingen om te doen dus even geen tijd voor griep! Ik lees net dat ik door Isa van Tarte tatin een Award heb gekregen.Dat is de tweede in een korte tijd maar ondanks dat ben ik er heel blij mee.Het is leuk om te horen dat mensen je blog waarderen.Door Yvonne van English style ben ik getagged dus hier de zesde foto uit de zesde map.

  PICT0160

Het is een foto genomen (waarschijnlijk voor op m’n blog ) vanuit de woonkamer naar de keuken.Het is een beetje een saaie foto vandaar dat hij nooit gebruikt is ,eigenlijk klaar om te deleten.Ik vergeet mijn mappen altijd op te schonen als er onzinnig spul in zit en ziehier ik word ervoor gestraft want hij moet alsnog het internet op ! 

Wat het doorgeven van beide aangaat denk ik dat ik het hierbij laat en geen nieuwe Awards door geef omdat ik er pas al zeven heb doorgegeven en er zijn er nu al heel wat in omloop.Dat geldt eigenlijk  ook voor het taggen.Misschien is het ook wel leuk om wie er zin in heeft een willekeurige foto uit te zoeken waar je super trots op bent !

PASEN…..

PICT0627

Ik ben nog even voor Pasen bezig geweest en deze haasjes gemaakt uit het Tilda Paske boek.  

PICT0629PICT0628

Ze zijn super gezellig en zitten in een wit geschiderd terra cotta potje met de tekst ,A happy Easter.

PICT0631    PICT0639PICT0640  PICT0630 PICT0623 PICT0635 PICT0634

Eigenlijk staan ze overal leuk maar het is de bedoeling dat ze Paasochtend op de versierde Paasontbijttafel staan.PICT0641

Misschien een tip voor als je net als mij elk jaar weer een andere kleur Paastafel wil en geen fortuin aan dure Paaskleedjes wil uitgeven.Ik zoek altijd naar leuk inpakpapier dat lang en breed  genoeg is voor op mijn eettafel en plak dat onder de tafelrand met plakband vast.Eventueel een reserverol voor als het ,het ontbijtje niet overleeft.Bij de Hema komt dit bolletjes papier vandaan en is ook erg stevig.

PICT0642 PICT0643PICT0647 

Morgen ga ik met de klas van mijn oudste zoon Palmpasen lopen in het bejaardentehuis,Zaterdag gaan we een wilgentenen wigwam vlechten op het schoolplein voor het natuurlijk spelenpleintje wat daar gemaakt is en Zondag is er een Springfair in Julianadorp  bij Den Helder waar ik naar toe ga,misschien nog wat Paasknutselen dus…….ik heb geen zin in een griepje maar wel in een lekker zonnetje.Fijn weekend allemaal en tot gauw en vergeet niet om nog even bij Tarte tatin enEnglish style te kijken altijd de moeite waard!

GROETJES,ANITA.