dinsdag 12 mei 2009

Very lucky me !!

one lovely blog award

Een ontzettend leuke Award gekregen van Mea van Mayflower.Heel erg bedankt Mea en nu op zoek naar vier andere ‘lovely blogs’ dat moet niet moeilijk zijn want er zijn er heel wat.Jullie horen hier nog over.

i also have a Renee-Award to pass threw . i want to give it to  Titi van ma famille mon vie amo aprender.I want Titi to have this Renee-Award for her friendship .She always gives me such friendly comments and do we have very different blogs and different hobby’s i always like to visit her blog.So Titi it’s yours and it is your turn to pass this Award threw to Seven other blogs.

renee_award[4] 

PICT1240   PICT1241 PICT1242

Nog een leuk berichtje kreeg ik van Isabel van Tarte tatin,ik heb de ‘give away’ gewonnen die zij vanwege haar 125e post georganiseert had.Ontzettend leuk dat mensen zoiets doen.Ben best wel een beetje nieuwsgierig !!!

Dan hebben we ook nog moederdag gehad.Ik ben reuze verwent met ontbijt op bed en leuke en lekkere kadootjes.

Ben op moederdag lekker in de voortuin bezig geweest met plantjes.

IN DE VOORTUIN  ……………….

PICT1243   PICT1241PICT1239PICT0645 PICT0863 PICT1245

Kleine impressie van mijn ook mijn kleine voortuin.PICT1247

De buxus schiet de grond uit.Eind Mei als het donker weer is begin ik  meestal met snoeien .Een hele klus als je het goed strak wil hebben ,alles  even hoog en even breed !

PICT1246 PICT1261PICT1262PICT1253  

Ik vrees dat de kleur wit en grijs ook buiten bij mij steeds populairder wordt.Maar in de natuur is er ook veel wit te zien oa.fluitekruid,meidoorn en roos.

PICT1236

Verbena’s en tabaksplantjes.

TOT DE VOLGENDE KEER !!!!!!