maandag 8 maart 2010

Pasen…..

image

Had gisteren een heel lekker zonnetje die zo mooi de hoek van de kamer in scheen  !Heel lichtelijk begint hier een Paas hoekje te ontstaan.Ik heb een enorme bos krulwilgjes gehad en heb twee Paas lichtjes gemaakt van een jampotje en bestempeld Japans papier.

image

image

image

EGGS…….

image

Het blijft leuk om eieren te versieren.Hier een superei waar ik de Paaskaart van La belle brocante op heb geplakt samen met wat postzegels en lint.

image

Omdat ik de tekening zo schattig vond heb ik de kaart op stof overgezet en er een geurzakje van gemaakt.        

image

Translation….

Had this wonderful sunshine going straight into my living room where I’m making  a little Easter corner .There’s a large bunch of willows and I made some Easter lights from an old jam jar and some Japanese paper that I decorated with stamps.

Also decorated (again!) some small and one very large egg.I used the Easter postcard that I ordered from La belle Brocante.Also used postcard stamps,ribbon and music paper.Because I like the rabbit drawing on the card so much I also made a little lavender bag with transfer paper.

Many greetings from me and Jackie and like to see you next time !

image

Groetjes van mij en Jackie en tot de volgende keer !!!!