dinsdag 9 maart 2010

Six eggs in a little box…

image

Het is zo ontzettend leuk om deze eieren te versieren dat ik aan de gang blijf!!Deze piepschuimen eitjes zijn van de Xenos en een middelmaatje of eigenlijk formaat echt eitje vandaar dat ik het wel grappig  vond om ze in een echt  doosje te houden.Ook leuk om ze zo kado te doen aan iemand!

image

image

En zo ziet het eruit doosje dicht!Ik heb het ei label eraf gehaald en met aquarelpapier en bestempeld Japans papier een nieuw Paaslabeltje erop geplakt en voor de leuk een oud postzegeltje.Het vogeltje had ik nog van vorig jaar.Ik vond het in de Paasdoos samen met de Paasprojecten van vorig jaar!Ik geloof dat ik nu wel genoeg versierseltjes heb!!Maar het blijft zo leuk om te doen.

image

PAASVENSTERBANK…….

image

Vond bij de kringloop een oude louvredeur die ik geschilderd heb en erg leuk op de vensterbank staat.Meteen een Paashoekje van gemaakt!

image

VOLGENDE PROJECT……….

Vond bij de Action een set hoedendozen die bij thuiskomst mij toch iets te roze waren.Ben klaar met ons bed verven en de verf stond nog in de keuken dus….de dozen hebben een metamorfose ondergaan en zijn nu  wit/creme.Als ze helemaal klaar zijn wil ik er een tekst of woord op schilderen of sjabloneren.Ik zal ze tezijnertijd laten zien.

image

TRANSLATION….

Couldn’t help myself, I know I ‘ve made enough eggs and in my Easter box I saw a lot  Easter things I made last year,but just wanted to make these little ,real size eggs and keep them in a real egg box!Decorated it with again Japanese paper , stamps ,rope,hay  and a bird.Maybe a nice suggestion to give someone special a little egg box with self made Easter eggs!

At the secondhand shop I bought these French looking doors and painted it just like the hatboxes  .They used to be pink.I want them white and then I want to paint a word or something on it.It will then  hopefully fit my just painted bedroom.

image

Jack meeting an Easter birdie!!!And my hand with still paint on my nail!!!

See you all next time and lots of love from ,

ANITA and JACKIE.