woensdag 8 september 2010

Een webshopwinkelpostje………!

Eindelijk het is zover…….ik heb mijn eigen webwinkeltje!Lang over nagedacht maar ik vind het zo leuk om dingen te bedenken en te maken dat het er maar van komen moest.Reuze spannend!Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.Werk veel met wit,creme en grijze natuurlijke stoffen,oude knoopjes,stempels,papier en lint.Ben op het moment met het thema HALLOWEEN bezig maar er zijn ook wat vaste thema’s .Sommige dingen zijn eenmalig andere blijf ik maken.Met regelmaat zet ik nieuwe spulletjes in de shop dus…..blijf me volgen! Een greep uit SCARBOROUGHS assortiment;

Geborduurde en patchwork kussentjes.Dezen zijn eenmalig omdat het borduren veel tijd in beslag neemt en ik daarom  moeilijk een afleverdatum kan afspreken.Zodra ik er weer eentje af heb zet ik het in de shop.

Hetzelfde idee in het roze!

Ook zijn er hartjes!

 

Tilda is er ook bij.

  

DSC04659DSC04657DSC04658 

Zelf vind ik HALLOWEEN leuk om te vieren,maar dan op onze eigen gezellige manier.Ik houd niet van die superkitcherige en enge rare dingen die je veel ziet.Daarom heb ik wat onschuldig maar toch griezelig gezellig HALLOWEEN spul gemaakt!Ik heb ook niet zo heel veel met de kleur oranje maar rond Herfst hoort het er toch wel bij.Maar om  al dat oranje niet heel erg uit het interieur te laten knallen heb ik de ondergrond licht gehouden en oranje hier en daar toegepast dmv.lint,tekststempels en gestempelde stipjes.

DSC04675DSC04676DSC04677

Drie HALLOWEEN labels in een zakje.   

 DSC04674

Voor een griezelig en toch gezellig sfeertje grote en kleine kussentjes.Met minstens zo leuke achterkant!

Geef deze HALLOWEEN iemand eens een griezelig ,gezellig kadootje.Al zijn het maar kleine  egelkaarsjes(xenos).Natuurlijk met een labeltje van SCARBOROUGH!

DSC04561DSC04607  

Via de link op m’n blog kun je in de shop komen.Kom gerust eens langs!

Tja ,en vindt Jackie ervan?

Zou het niet weten!

Leuk dat je weer op m’n blog was en hopelijk tot de volgende keer!

ANITA en JACKIE.