donderdag 16 september 2010

Webwinkelpostje #2

  

Zo heb je geen webwinkel en zo heb je er eentje ,en met dezelfde vaart ook al weer een nieuwe!Ik was het niet helemaal  eens met de vorige winkel ,er waren te veel beperkingen in de opmaak en het aantal artikelen die je plaatsen kon.Dus samen met mijn oudste ,zeeeeer handige zoon een nieuwe ontworpen!Hij heeft  er wel wat meer aan gedaan dan ik maar ik ben dan weer meer van de foto’s en natuurlijk de productie!

DSC04690

Dus iedereen is meer dan WELKOM in mijn nieuwe winkeltje.

 

Tot zover even een kort postje maar binnenkort meer!

DSC03398

Heel veel groetjes en tot gauw,

ANITA enJACKIE.

TRANSLATION…

Sorry for not translating my last post!I’m very busy with my own little webshop.The shop in my last post didn’t have all the things I wanted from a shop so together with my son we made a new one.My son did most of the technical part and yes….you can guess..I did production and photos.And Jackie….well she just waited and waited patiently!But now the shop is ready and on display!I’m going to find out how to handle orders from abroad.Until then it’s not possible to order from outside Holland……sorry!But just for the fun you can always have a little peek in my shop.You’re all welcome!

Hope to see you all back next time!