woensdag 8 december 2010

The festive season…

 

Ik heb het zo druk gehad met de webshop en de voorbereidingen voor 5 Dec dat ik er niet eens aan toe gekomen ben om iedereen een gezellige Sinterklaas te wensen via een postje.Maar ik hoop dat dat bij vele van jullie wel het geval is geweest!Bij ons in ieder geval wel.De suprises waren weer verrassend en zelfs hillarisch!!Maar de Sint is nog maar net weg of KERST staat weer voor de deur of in mijn geval is hij de deur als gepasseerd en staat hij in volle glorie in de woonkamer!!Een niet te groot exemplaar boom staat naast de open haard.Ook op de foto mijn nieuwe aanwinst uit de kringloopwinkel…….een schommelstoel.Altijd al willen hebben en daar stond hij in het zachgeel te wachten op mij in een oude loods.Intussen geschilderd mag hij mooi te wezen met de KERST versieringen!

 DSC05126

  

Het SINTERKLAAS servies heeft plaats gemaakt voor het KERST servies.Gecombineerd met de ruiten en stippen van de nieuwe bordjes en mokjes van het tuincentrum  en het scandinavisch servies van de hema van twee jaar terug ziet het er weer anders uit.Er moet hier en daar nog wat groen aan takken maar dat komt nog wel.Hieronder even wat sfeerbeelden van m’n keukenplankjes.

      

Gevonden op een brocante KERST verkoop ,twee oude doosjes met KERSTkaarsjes.

 

Kon het niet laten om nog een stel schaatsjes te maken voor een kinderboompje(grote mensen boom mag ook!)compleet met labeltje met egeltje erop in vrolijk rode stip en ijsblauw.Natuurlijk wordt het net zo gezellig ingepakt!

      

DSC05123DSC05129DSC05126

In de webshop was ik door mijn Tilda’s heen.Hier en daar werd er naar gevraagd en ik heb er nog twee kunnen maken .De rest volgt nog.Deze Tilda’s zijn super groot(ong.80cm)en ook leuk voor KERST maar ook daarna.

  DSC05165DSC05168DSC05166   

De allermooiste versiering vinden we natuurlijk buiten!!Wat een prachtig gezicht overal.Was op jacht naar hulsttakjes met besjes maar ik vrees dat ik daar te laat voor ben de vogels hebben het meeste wat erin zat opgegeten.

     

Tot zover mijn postje maar weer hieronder Jackie en rendier in het tuincentrum!

Groetjes en bedankt voor het langskomen!!

ANITA en JACKIE.

TRANSLATION…

A few pictures of my home.I’ve started decorating for CHRISTMAS soon after SINTERKLAAS.I’ve found a very nice secondhand rocking chair.Something I’ve always wanted to have.I’ve painted it white(of course!!).The snow and the cold made some beautiful decorations outside some things are impossible to copy!I’ve made some skates and Tilda angels for the shop but they can never be as pretty as the things nature makes!!Jackie has an interesting dialog with a reindeer.

Thanks for dropping by and hope to see you again!

DSC05075