vrijdag 14 januari 2011

A heart shaped world…….

 

Eindelijk tijd om een postje op mijn blog te plaatsen!!Was zo druk met van alles en nog wat dat het er maar niet van kwam.Veel nieuwe dingen gemaakt voor de webwinkel en ook een kleine verandering daarin.Voorheen kon men via het winkelwagentje een bestelling plaatsen maar dat bracht nogal wat werk qua computeren met zich mee.Veel  puntjes en kommaatjes en vooral het niet fout doen want dan klopt er niets meer!Ik ben in die computertaal niet zo heel handig en zoonlief die het altijd voor mij deed zit in zijn examenjaar en wil hem dus niet steeds vragen.We zijn dus weer terug naar basic!Gewoon ordernummer even opschrijven en via ‘bestelling’plaatsen en mij het doormailen.Komt het helemaal goed!!!Tot zover de huishoudelijke mededelingen!Hierboven een foto van mijn ‘knutselwereldje’’waar ik graag zit.My heart shaped world dus!!!!

Het prikbord vol  lieve oude en nieuwe ideetjes!

Laadjes vol stofjes en lintjes.Ik houd ervan!!!

Potje oude knoopjes……ook zo leuk!!

Hoekje tegenover de commode waar ik ook zeer graag zit.De knutseltafel en de naaimachine.

Oude en nieuwe bakken vol knutselspul.

        

Lekker overzichtelijk mijn lievelings tijdschriften.

Ook te leuk voor woorden de mooie hobbyboeken van oa.Tilda.Het boek bovenop is van Eline Pellinkhof en ook zeeeer de moeite waard.Ook heeft zij hele leuke stof,papier en stempels ontworpen.Haar stempels gebruik ik heel veel!Check haar blog maar eens Eline Pellinkhof.

Gemaakt met Eline’s stempels.Ik kreeg een opdracht om een extra extra leuke verpakking te maken en heb toen deze ‘cones’gemaakt van stevig papier en bestempeld.Een beetje als de Kerstcones uit mijn vorige postje.Het met lavendel gevuld zakje is eén van de vele die ik nieuw in de webshop heb.

DSC05415DSC05412DSC05420    

DSC05413DSC05416DSC05414 

Ik vind het leuk om er kleine details aan te hangen en plakken.Het lijkt mij ook leuk om ze te maken voor de webwinkel.Men moet ze dan wel zelf in elkaar schuiven,want anders wordt verzenden wel lastig.Lijkt het jullie wat?

   DSC05335DSC05337

Van witte katoenen stof heb ik ze wel gemaakt voor in de winkel(onder  thema’s 2011 en dan gezellig wonen 2).Ze zijn zowel voor als achter en zelfs de binnenkant bestempeld zodat je ze elke keer anders kunt neerleggen of ophangen want er zit een nesteltje in.Je kunt ze vullen met lavendel of zeepjes,of gewoon zo!

 

DSC05405DSC05406DSC05404

Stempelen is echt een hobby van mij.Ben dan ook flink bezig geweest in my heart shaped world!De geurende postcards kun je onder thema’s 2011 en dan gezellig wonen 2 vinden in de webwinkel mocht je interesse hebben.

DSC05408DSC05409DSC05410

  

Ook nieuw gemaakt en gekocht aan hartjesspul, een linnen hart en waxinelichtje(xenos).

DSC05396

DSC05341best011 DSC05366best025  DSC05369best026 

Dit keer geen schaatsjes maar met vulsel en lavendel gevulde schoentjes.Ze zitten aan een metalen ring samen met een label,lint en stoffen vlindertje. Ik heb ze met blauw,zwart en grijs geblokt lint gemaakt ( webwinkel onder  thema’s 2011  en dan gezellig wonen 2 )

 

   

Gehad van Margriet van kwekerij MARGRIET  hartvormige stenen uit Normandié’.

DSC05399DSC05401DSC05400 

Tot zover mijn HARTJES post en het is nog niet eens VALENTIJN!

Heel erg bedankt voor het lezen en graag weer tot de volgende keer!

Groetjes Anita.

TRANSLATION…

A few pictures taking from my HEART SHAPED world…….my attic where I like to make and create things for my  little webshop.Made paper and cotton cones,hearts,little scented pillows and shoes.A friend gave me some lovely heart shaped stones from France. Check the site of Eline pellinkhofs he wrote an amazing book full of nice ideas to decorate your home.

Hope to see you again and thanks for reading!!!

Anita.