donderdag 24 februari 2011

Crispy cotton and white linen…….

     

DSC05623DSC05624DSC05625

Lieve vriendin Ineke kwam even een bakkie doen en nam een schattig boeketje uit eigen tuin mee…..

En ook een potje met witte druifjes.Ik vind ze net even leuker dan de blauwe versie.

Het werd wel weer tijd voor iets nieuws in de webwinkel dus ben ik aan de slag gegaan….Het zijn lint stokjes.Ik heb ze al meer gemaakt voor halloween, maar nu met leuke teksten die niet seizoen gebonden zijn.Ik heb ze in een glazen pot staan maar je kunt ze ook leuk neerleggen of het lint gebruiken voor het bij elkaar binden van stapeltjes linnen of brieven.Ik gebruik het ook wel om te scrappen op papier of op stof.

 

Er zijn vier verschillend teksten;

Let white linen strike your senses.

Home sweet home.

Sweet lavender,Sweet lavender.

A rose is a rose.

Er zullen in de loop van de tijd nog wel wat meer teksten komen en ook op ander band .

 DSC05691DSC05693 DSC05692

Om je een idee te geven….

 

De glazen pot die ik hier gebruikt heb is trouwens een hele leuke(loopt taps toe en heeft een tekstje)alleen om zo neer te zetten met een lichtje erin maar ook om te beplakken(zie vorige postjes).Toch is het een doodgewone pot van amsterdamse uitjes .

     

DSC05631DSC05630DSC05632

Ook nieuw kleine hartjes gemaakt van ulta dun vlies in wit en creme.Gevuld met lavendel en versierd met lint,knoopjes,labels etc.

  

DSC05634DSC05635DSC05636

Het hart zit met een sierspeldje op het kaartje maar kan er ook af.Over het geheel zit tule.Leuk om neer te zetten of om te versturen!

 

Ik had een tijd geleden al tildastof gekocht maar kwam maar niet aan maken toe.

Ik heb er nu drie af.In het nieuwste tildaboek staan ook weer snoepjes van tilda’s dus voorlopig ben ik nog wel bezig!

Met nieuwe romantische zakjes ben ik ook bezig.Ze zijn van zeer dun vlies in wit of creme.Als je er een lichtje in wilt branden is een waxine op batterijen een aanrader(action).Deze stof is synthetisch en trekt naar warmte toe,of je moet er een voldoende grote pot inzetten.

   

DSC05680

Dit zakje is wit ,overtrokken met tule en met lavendelthema.

      

DSC05683DSC05684

Aan de zijkant lintjes,vlindertje,tule en sierspeldje.Ik heb zelf een potje met lekker geurende lavendel in het zakje staan.

.

DSC05688DSC05686

Dan tot slot hieronder het aller origineelste dat ik in huis heb.Helaas niet te bestellen en ook onbetaalbaar…….!

JACKIE!

Leuk dat je er weer was ben je geintereseerd in mijn spulletjes,check mijn webwinkeltje .

Ik probeer altijd snel te leveren en alles wordt met liefde ingepakt!!

Tot een volgende keer maar weer!,

Groetjes Anita en Jackie.

TRANSLATION…

My best friend Tineke gave me some wonderful snowdrops from her garden and some white muscari.Lots of pictures from things I made for my webshop.Stamped ribbons,tilda dolls and little romantic bags.But the most wonderful item ,priceless and impossible to order is my Jack!

Thanks again for being here and see you back soon !