vrijdag 27 mei 2011

Pink and blue…..

     

Ik heb al heel wat mooie rozen op diverse blogs voorbij zien komen en wilde niet achterblijven!Ondanks de droogte staan ze er prachtig bij.ik ben een grote fan van het Engelse rozenmerk of eigenlijk is het een begrip in Engeland ,namelijk de zoet geurende rozen van David Austen.Het is dat mijn tuin niet groter is anders had ik nog wel wat meer soorten willen hebben!

Dit is Mary rose.

Dit is Gertrude Jeckyll.

Hiervan ben ik het kaartje kwijt.Het is geen Engelse soort.Het is wel een geurende roos en vult de achtergevel van ons huis.

Deze geurende witte roos vult de gevel van de schuur.

DSC06107

Nu we het toch over rozen hebben….wat te denken van dit prachtige boek.Een aanrader!!!!!

Voor als we in de Zomer een high tea willen organiseren…..hele lieve bordjes,bekertjes en servetjes met roosmotief bij de Xenos.ook nog leuk geprijsd!

 

Nog meer roze….in de webwinkel.SPECIAL DELEVERY lint voor geboorte!

Natuurlijk ook in het blauw!

 

Ook weer nieuw ander lint toegevoegd…oa.NEW ENGLAND STYLE.

En schattige setjes met 1mtr SWEET LAVENDER lint,een frans LAVENDELzeepje,een bestempeld en op te hangen LAVENDEL builtje en frans/LAVENDEL bestempelde stickertjes.

    

DSC06116DSC06117DSC06118

Lange avonden buiten zitten….dan kun je nooit genoeg lichtjes hebben om je tuin leuk aan te kleden.Ik heb ze al meer gemaakt en laten zien maar deze zijn weer een beetje anders.Het papier is niet hetzelfde als de vorige keer maar voldoet ook.Dit is een dikkere soort japans papier gekocht bij een hobby/schilderwinkel.Ook nieuw in de webwinkel aanvullig op de zeefiguren, een krabbetje.

Een ZEE thema.

    

Ook wat lichtjes in de FRENCH STYLE met parfum etiketten.

Deze potjes zijn voor de verkoop op de FAIR as.Zondag op FAIR van Antoinette (twaatjes diary) en Bianca aan de Kreil 1 in Wieringerwaard(zie link in de sidebar).Ben je in de buurt en heb je zin in een gezellige fair kom even langs!!

Groetjes van mij en Jackie!

TRANSLATION…

Some pictures of my David Austen roses and some new stuff in my webshop.Easy to make and lots of fun these lights with a SEA and FRENCH theme.

Greetings from me and JACKIE!