vrijdag 17 februari 2012

Wit,witter,witst (2)

Nog een wit postje net als de vorige keer!Het is zo grappig om mee te maken dat wat ik ook in een kleurtje maak ik krijg altijd een mailtje of ik het ook in het wit  wil maken!

Dus……witte haasjes met lieve labeltjes en kantjes.Nu in de webwinkel onder’HAPPY EASTER’.

Wit is  totaal geen probleem want  wit is toch ook mijn favoriet.Een kleurtje ga ik niet uit de weg maar wit voert altijd de boventoon.Dus ook nieuw in’HAPPY EASTER’hele leuke en super originele inpakzakjes.Veel stempels heb ik zelf gemaakt dus kom je nergens anders tegen.

 

Vorig jaar had ik ze ook maar heb ze iets veranderd het ‘HAPPY EASTER lint!

 

Veel wit en een kantje.

  

En zo lag alles op mijn hobbytafel,een ware ‘sneeuwstorm ‘van witte PAAS spulletjes.

 

De PAAS inpakzakjes waren echt zo leuk om te maken.Elk zakje heeft zijn eigen eitje met een kantje,knoopje,lintje of lavendel!

    

Inpakken ,in het wit,is ook altijd mijn favoriet!Met andere woorden ik geniet nog altijd van mijn WEBWINKELTJE!En wil bij deze ook iedereen bedanken die al een beetje vaste klant zijn geworden(maar ook de nieuwe klanten hoor!) en altijd zulke lieve berichtjes in mijn mailbox achterlaten!!!!

Groetjes en SUPERfijn WEEKEND,Anita.