vrijdag 2 maart 2012

Some EASTER ideas……..

    Gezien het aantal PAAS bestelling die ik krijg kan ik wel zeggen dat ik niet de enige ben die naar het VOORJAAR en PASEN verlangd.Lekker weer de woonkamer veranderen en de bezem erdoor! Die lieve gestipte kommen zijn trouwens van GREENGATE.

Ideetjes met de inpakzakjes uit m’n webwinkeltjes.Ik heb ze in een oud flessenrekje staan gevuld met hooi en diverse eitjes.Een ander zakje is gevuld met een wit druifje.

 

Waarom niet een gezellige PAASHAAS erbij?

Nog een ideetje ,met een glazen potje erin heb je een origineel lichtje.

 

Met de lintjes heb ik wat eitjes versierd.Eerst een kantje om het ei plakken(dubbelzijdig tape) en dan het lintje erom.Voor de sier een versierd speldje erop spelden.

Een ander eitje  heeft een PAAStekstje gekregen,vastgezet met touw en met een lief speldje en strikje.Compleet setje met labeltje met daarop 6 strikjes,speldjes,touw en 6 PAAStekstjes op rijstpapier zijn in de webwinkel te vinden.Een soort doe-het-zelf-pakketje!

Ben gek op het rose lintje wat mijn moeder vond (nog bedankt mam!).Ook zij heeft een neus voor leuke spulletjes!!!Het zal erfelijk zijn.Het lint heeft zo’n lekker poeder-achtig –tintje.

Nieuwe aanvoer van spulletjes in de SALE!

  Ook nieuw in het PAAS thema zijn deze PAASlabels.Leuk voor aan een PAASpakje of PAASbloemetje.          

 

   Alles wordt altijd zo gezellig mogelijk ingepakt!

Fijn weekend en tot gauw weer!

ANITA.