donderdag 13 september 2012

A FRENCH PILLOW UPDATE……

In mijn laatste postje  was ik op zoek naar een leuk en betaalbaar rond binnenkussentje voor FRANSE rolkussentjes en ziehier ik heb ze gevonden!

Ze meten 38 cm lang en ong.14 cm in doorsnede.Deze zijn in fijn wit katoen maar ik ben ook bezig met naturel LINNEN.

Er zijn drie verschillende FRANSE printjes.

En persoonlijk vind ik ze allemaal SUPER geworden!

 

OP de kussentjes uit het vorige postje ook hele leuke reacties ontvangen

  

Ze combineren onderling ook erg leuk heb ik gemerkt.De rechthoekige is ook een nieuwe en weer eens een andere vorm.

 

Ook een nieuw mini kussentje.

 

Liz,een hele lieve en trouwe klant ,mag ik wel zeggen kwam langs om een setje kussentjes op te halen en mischien nog iets voor een verjaardag.Ik had de tafel maar even leuk gestyled.Ook zo’n leuk werkje!

Ze was erg enthousiast en zo leuk om te horen dat we dezelfde tik hebben met stylen en dat we precies weten hoe en waar iets moet staan en vooral ook graag veranderen!!!

Een ideetje om te maken.Een krans van wilgen.Op het moment staan ze uitbundig te staan dus een paar takjes worden niet gemist!Lijken net kransen van olijven ze gaan jammer genoeg niet zo lang mee!

Dat was even een kleine update!Voor geintereseerden ,de kussens vind je onder’shoes and cushions’in m’n webshop!

GROETJES ANITA