zaterdag 16 februari 2013

Still busy with hatboxes…..

  Nog steeds ben ik druk bezig met de hoedendozen!En het wordt steeds leuker .Een kwestie van verschillende mensen met verschillende wensen!De ene wil het precies als op het plaatje en de ander iets witter maar wel oud.Maakt niet uit ik vind het superleuk om ze elke keer weer anders te maken en andere technieken toe te passen of toevallig op iets interesants uit te komen.

Op de foto’s hierboven ,dozen bewerkt met verdunde kalkverf in lentebloesem roze en witst.Ook dit geeft een heel oud gebruikt effect.

Even wat sfeerplaatjes van gemaakte dozen voor klanten….

 

        

          

 Een nieuw geurzakje in de collectie.Net weer even anders dan de andere.Mocht je interesse hebben voor mijn spulletjes,kijk in mijn WEBSHOP !Bekijk ook eens mijn pinborden op PINTEREST (link linksboven).Je kunt mij altijd mailen als je iets speciaals gemaakt wilt hebben!

Leuk dat je er weer was en graag tot ziens!