donderdag 10 september 2015

In the mood for a moodboard.....


 Voor mijn kraampje in de ' mijneigenmarktkraam' winkel wilde ik een soort moodboard hebben.Gewoon om mijn spulletjes een soort gezicht te geven van de stijl waarin ik dingen maak.Nooit eerder gedaan maar ik vond het waanzinnig leuk om te doen!
Meteen een aantal kaartjes in dezelfde sfeer gemaakt om mijzelf een beetje te promoten.Met kleine stukjes patchwork stof uit mijn pot met ' scraps ' een klein stofje op het kaartje geprikt voor een extra kleurtje!
  

Bij de kringloop vond ik dit krijtbord met leuke vakjes om mijn kaartjes in te doen.

Tekstjes gemaakt,sfeerplaatjes toegevoegd en natuurlijk een aantal bundeltjes met,
              Parsley,Sage,Rosemary and Thyme! 
Alles geheel volgens het liedje er hangt ook een sfeerkaartje van Yorkshire waar het plaatsje Scarborough ligt! 

De vakjes onder het boord hebben uitsparingen waar ik twee coupletten van het liedje' Scarborough Fair' ' heb gemaakt!
                         Een persoonlijk woordje!

 En zo ziet het er in het totaal uit!

En zo ziet het er in de winkel uit!



                                                   
                         En nu maar hopen op een leuke verkoop!


 Niet vergeten.....Zaterdag 12 September is de feestelijke opening van ' mijeigenmarktkraam ' Alkmaar op de Laat 27!
Groetjes,
Anita